Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2015 21:36 - Спенс: Гавря се с Криско, искам да го психирам!
Автор: xodjov Категория: Музика   
Прочетен: 353 Коментари: 0 Гласове:
0



Мишо Шамара такива автоголове си вкара в тази политика! Аз да бях ходил и да разправям навсякъде какъв е глупак, нямаше да има този ефект, който той сам си направи и показа какъв е глупак Спенс е един от най-известните bg-рапъри. Пред наш репортер ветеранът в най-модния в момента стил отново е откровен. До болка.    - Нека първо те попитам има ли нещо вярно в информацията, че със 100 Кила сте се били на хип-хоп наградите, които се проведоха в началото на февруари? - Не, не, аз на въпросните награди бях в бекстейджа и изобщо не съм се качвал горе. След като свършиха наградите, се качих, и си казахме „здрасти“ с него. Ще те излъжа, ако ти кажа, че сме някакви страшни приятели, но уважавам това, което прави, той също мен. Показваме респект един към друг. Няма и за какво да се караме. Даже наскоро той ме потърси да му мисля някакво парче, имаше идеи, но не съм готов с текста, нямам вдъхновение.    - Защо артистите от този стил винаги сте набеждавани в някакви побоища – дали ти с Килата, или с Криско, или те двамата…? - Просто в рапа сме по-чисти и по-директни, ако има някаква драма, се казва всичко в очите. Докато в другите стилове, дали е попфолк или поп, гледат да са добри един с друг. Това лицемерие ме убива мен! Как се „хранят” на ум и в същото време целуват въздуха около бузите си. Представи ли си го?! (смее се). Рапът е право куме в очи! Каквото мислиш, това казваш.    - Много от по-неизвестните рапъри скочиха срещу творчеството ти, както и това на 100 Кила и Криско? - Срещу мен?! Кои са тези неизвестни мишоци?! Нека да си скачат, няма лошо - това може само да ме радва.    - В песента си „Палим, палим“ роптаеш срещу своя колега Криско, който непрекъснато възпява дрогата, но се появиха и зложелатели, които те набедиха, че си правиш ПР на негов гръб…? - Не бе, не роптая! Знам, че изглежда все едно се жалвам от нещо, но не е така – моят бизнес си върви, моите схеми си вървят. Аз се гавря с Криско, защото искам да го психирам. Ще го депресирам това насрано момче.    Не знам дали сте запознати, но Криско е бил при мен три години диджей. Мъчеше се да пее там някакви парчета, но тогава не се котираха. Той знаеше, че ако чуя една рима за амфети, ще изляза на сцената и    ще го пребия от бой пред хората   Явно тогава се е потискал психически, че не може да пее това, което му се пее. Затова в един момент просто се разделихме, но по некоректен начин, не исках обаче да се занимавам с него. Казах му тогава, че ще дойде и неговият ред, нека поработи малко, да види колко трудно се става известен и тогава аз ще му събуя гащите и хората да видят насрания му памперс!    Парчето „Палим, палим“ се появи за ден. А, разбира се, че си правя реклама на негов гръб. И на Криско съм казал да не ми се сърди, но всичко е просто бизнес. Гого Лозанов излиза с неадекватно изказване и прави парчето на Криско и Мария Илиева още по-гледано, и дава още един повод да се говори за него. Не може ли и аз тогава да се кача върху това парче и да си направя реклама, да се гавря с него колкото си искам?! Плюс това Гого Лозанов като шеф на СЕМ трябва да може да носи на критика и на шеги, защото е на отговорен пост... Истината е, че на никой не му се бачка в тази държава. Всички искат само да си клатят краката, да си вземат заплатите и да ходят по разни телевизии да се представят колко са умни и интелигентни. Работа обаче не се върши много!    - Във видеото на въпросната песен дори се превъплъщаваш в образа на Гого Лозанов…? - Доколкото знам, Гого Лозанов доста се е забавлявал с този клип. Какви проблеми мога да имам аз?! СЕМ ще ме забранят ли?! К‘во?! Ми аз затова съм направил това парче - нека СЕМ ме забранят, да ми направят и на мен реклама. Ама не искат да го направят!...   - Реклама само на Криско и Мария Илиеваправят… - Еее, и Мишо Шамара го забраниха за песента с бяло, зелено, червено. Но и това е супер неадекватна история, защото тогава трябваше да глобят Нова телевизия. Дефакто тогава тя беше пуснала въпросното парче в 4 следобед, но самите автори няма за какво да ги забраняват. Това е съвет за електронни медии, а не съвет за електронни рапъри. Те трябва да си говорят с медиите какво въртят и защо го въртят. Но да забраняват някой автор – това е една манипулация, просто е една реклама и нищо повече.    - В какви отношения си с Мишо Шамара? Последната новина около него е, че е станал тираджия в Америка, но той го отрече...? - Ооо, Мишо Шамара не ме интересува от момента, в който започна да се занимава с политика. Той не ме вълнува дори като артист и конкуренция. Спонсорите, които намираше, докато беше музикант, вече му се сториха малки и реши на скочи на високо. Той такива автоголове си навкара в тази политика, каквото сам си го направи – никой друг не може да му го направи. Аз да бях ходил и да разправям навсякъде какъв е глупак, нямаше да мога да направя този ефект, който той сам си направи и показа какъв е глупак.    - Той се пренесе да живее в Америка… - Ами защо избяга в Америка?!    Много го е страх!   Даже там се опитва да мине по някаква схема като политически дисидент... Тук, по време на изборите, направи много концерти, ходи и пя глупости, караше хората да пеят с него... После набързо продаде коли и каквото е имал и - чао. И сега оттам вика, че България му е като Провадия!... Но с това не печели уважението на българите, които са останали в Провадия, ами печели само тяхното неуважение, които си казват: „Тоя пък отиде в Щатите и почна да ми се прави на Елвис Пресли!...“.    - Ти също се включи в бунта срещу Саня Армутлиева, вдигнат от певицата Рут Колева. Чувстваш ли се потърпевш от „окупаторката” на музикалния бизнес? - За случващото се в „Профон“ като цяло аз съм говорил за него много отдавна. За никого не е тайна, че благодарение на това, че Саня представлява сума ти западни заглавия, паралелно с тях си бута и българските артисти. Едва ли не задължава медиите да въртят нейните български изпълнители, след като им дава и чуждите. Такъв е бизнесът! Примерно, аз може да съм най-слушаният рапър, обаче Ангел и Моисей ще ги въртят повече по радиото точно поради тази причина. В крайна сметка така си е постлала бизнеса, малко монополист го удря. Нещата ще се променят, ако се накарат медиите да въртят малко повече български песни и тя няма да може да покрие целия сектор, защото няма нужната бройка артисти, за да напълни нужното време.    Но скандалът е повече за „Музикаутор“. Тук искам аз да попитам: за да стане Саня Армутлиева член на „Музикаутор“, не трябва ли да е написала нещо, за да бъде автор – някакво стихотворение или мелодия за песен, някакъв аранжимент??? В „Музикаутор“ членуват текстописци, композитори и аранжори, т.е. ти да стигнеш до управителния съвет, трябва да си минимум 3 години член, за да имаш право да влезеш в управителен съвет. А да станеш член, то трябва да си написал нещо! Много ми е интересно как е станала член?!...    Сигурно схемите, дето си ги върти в „Профан“, иска и в „Музикаутор“ да ги върти. Това са две организации, които на година декларират милиони левове, които никой не знае как се разпределят. Докато беше жив Вили Казасян, в „Музикаутор“ нещата се движеха доста прозрачно. Те нещата пак се случват легално, защото ако едно радио ми върти много пъти песента, то накрая си прави отчети и парите ще дойдат при мен, няма при кого другиго да отидат. Въпросът е, че се пускат избирателно песните.    Това е гнилата практика   Просто Саня много се е окопала. Със сигурност има как да предразположи останалите в тези съвети, че да гласуват за нейните неща, тъй като им предлага схеми, от които и те да изкарат пари.    - Повечето изпълнители се страхуват да говорят на тази тема и, макар да са прекарани, предпочитат да не застават с имената си пред медиите…? - Аз няма от какво да се страхувам и винаги съм си казвал всичко открито. Саня си е лисица, много умна лисица! Даже мога да й направя комплимент, като кажа, че е достоен противник. Рядко се срещат такива, повечето са мишоци, но тя е много хитра и умна жена. Със сигурност пътят минава оттам, че трябва да се обединим срещу нея, но не виждам смисъл да се маха. Тя просто може да се наведе. Тя е човек, който има достъп до много ресурси и може да намира много пари за гилдията. Просто тя си ги намира за нейните артисти, като използва гилдията като цяло.    - Но и те пък не са кой знае колко прогресирали… - Тук вече е въпрос на продуцентство и мениджмънт. Те могат да са най-голямата фирма, да са монополисти и да имат позиции навсякъде, обаче тук идва моментът с авторството. На тези хора някой трябва да им напише хубави парчета, а не просто песни и клипове, които да налагат по 20 пъти на ден по телевизиите. Хората от немай къде започват да си ги тананикат, включително и аз. Въртене, въртене, набиване, едно изкуствено налагане. Нейните артисти не са прогресирали, защото няма кой да им напише готини парчета.    - В последно време всички стилове в музиката малко се видоизмениха – рапът заприлича на чалгата, а фолкът - на попа… Много изпълнители от фолка драпат за парчета с Криско. Ти получаваш ли си такива оферти? - Аз съм получавал такива оферти много преди Криско да си помисли, че ще бъде рапър. Отказвал съм на всички големи имена в бранша и съм го направил не защото не обичам фолка, има си фенове този стил и не мога да кажа, че не става - за всеки влак си има пътници. Аз обаче не мога да си намеря вдъхновението да направя песен с такъв изпълнител. Преди 2 години говорихме с Анелия, сега Десислава иска някакво парче… Не искам да се омешвам, феновете на рапа затова ме уважават.    Не си завъртях задника и не се продадох за пари на попфолка   Ясно е, че всички го правят за пари, но за мен развалянето на имиджа е много по-сериозна грешка и ще загубиш много повече пари във времето, отколкото ако вземеш на някой 5000-10 000 лв., за да направиш това, което е против сърцето и душата ти. Хората не са прости, не знам защо някои изпълнители си мислят, че с трици ловят маймуни.    Едно интервю на Красимир КРАСИМИРОВ 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xodjov
Категория: Политика
Прочетен: 1571977
Постинги: 5392
Коментари: 533
Гласове: 303
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930